Sunday, 21 November 2010

MOGA BAHAGIA....................

tok wan


Hari ini
22.11.2010 genaplah 5 bulan
Ibu mertua ku kembali ke rahmatullah
Al Fatihah
Moga ditempatkan bersama orang-orang yang beriman



IBU GURU MASIH DI SINI.........................PETANG HARI RAYA AIDIL ADHA BERANGKATLAH ROMBONGAN UNTUK MENCARI PENGGANTI UNTUK BAPA MERTUA...............BEGITULAH KEBANYAKAN LELAKI ..............APAPUN MOGA KEBAHAGIAAN MENGIRINGI DIRINYA

13 comments:

Ummi Humaira said...

salam ibu guru...

semoga tok wan bahagia hingga keakhir hayat ...

Alfaatihah buat arwah bonda mewrtua ibu guru..

Rozali said...

Assalamualaikum Ibu Guru

moga tok wan dipertemukan dengan yg boleh membawa sama2 ke Syurga

Wassalam

kak Erna said...

salam ibu guru..alfatihah..

missgee said...

Buk..
Semoga sihat..

Al fatihah untuk mertua..

Mak Su said...

salam hormat, tak ada apa nak ckp. abang saya yg kematian isteri pun kawin lagi selepas 3 tahun membujang. memang mereka perlukan teman gamaknya berlainan ngan wanita, kuat emosinya

iBu...gUru said...

salam ummi
harap2 camtu lah moga tok wan bahagia

iBu...gUru said...

salam atuk rozali
harapan kita anak cucunya pun macam atuk juga

iBu...gUru said...

salam kak erna
amin...............

iBu...gUru said...

salam missgee
ibu sihat2 jer.......... tambah2 cuti sek ni

iBu...gUru said...

salam mak su
tu la maksu........ kalau org pompuan rasa tak la kot.....ni baru sangat.... tapi x brani nak cakap apa

ummu said...

assalamualaikum ibu guru
semoga tok wan bahagia selalu
alfatihah untuk allahyarhamah ibu mertua ibu guru
sekian
wassalam

maiyah said...

al fatihah
moga rohnya dicucuri rahmat

abu muaz said...

bukan bermakna tak cinta tu...
tapi siapa akan mengurus dirinya .. anak-anak mempunyai kesibukan tersendiri.