Tuesday, 5 October 2010

HARI PERTAMA PMR ..................

Bertugas sebagai guru pengawas PMR
Di SMK dot..dot ...dot
Ditempatkan oleh ketua pengawas di dewan dot...dot... dot
Calon-calonnya dari kelas yang hujung-hujung........
kata SU PMR sekolah tu...

SESSI 3
/
/
/

Matapelajaran : Pendidikan Islam
Kod M/Pelajaran : 45/2
Masa : 2.30 - 4.30 ptg

/
/
/

Calon-calon boleh mula menjawab.
Baru 30minit pertama sudah ada calon yang keluar
45 minit sebelum masa menjawab tamat
Begini lah suasana dewan
Tiga orang guru mengawasi , tiga orang calon




IBU GURU MASIH DI SINI....................... KESIAN USTAZ DAN USTAZAH

7 comments:

imanshah said...

salam kak..saya pun pernah mengalaminya sewaktu mengawasi spm di sebuah sekolah dot dot dot...

apalah nak jadi ngan nasib bangsa melayu yang beragama ISLAM..agaknya kalau diberikan ajaran kepada bangsa lain pendidikan islam, rasanya mereka akan tunggu sampai habis

sahromnasrudin said...

salam ziarah..lapangnya dewan skolah nie..sayup je mata memandang huhuhuh

Rozali said...

Assalamualaikum Ibu Guru

mata pelajaran yg boleh membawa kebahagian diakhirat kelak
sebigi rupa
salah ibu bapa
salah kerajaan
salah guru
salah murid
atau salah kita yg memilih kerajaan

Wassalam

Amy Syaquena said...

salam..

bile tengok pic kerusi tue teringat pula zaman dulu2 menduduki peperiksaan...kenagan yang di lalui sekali seumur hidup...


jemput ke sinar raudah..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/di-tindih-makhluk-halus-semasa-tido.html

kak Erna said...

salam ibu guru..
dewan dah kosong..agak2 ada yang yang boleh dapat A..

Cikgu Lin said...

sekolah saya tidak membenarkan murid keluar awal utk PMR....jadi budak tunggulah sampai habis masa...walaupun tak boleh nak jawab...

PINATBATE said...

sedihnya..
sekolah manalah ni