Wednesday, 12 May 2010

MASIH ADA HARAPAN.......................

Petang tadi en.suami sms

Pak Andeh : " Kita makan kat rumah malam ni, masak la apa-apa "

Mak Andeh : " Apa2 tu apa"

Pak Andeh : " Apa2 untuk makan malam "

Mak Andeh : "Berat2 ke, ringan2 ? "

Pak Andeh : " Berat2 le "

Mak Andeh : "Ok ......... bye"


Selalunya makan malam kat luar jer. Tetapi badminton punya pasal ...............aktiviti harian dibatalkan. Lagi pun dah tak tau nak tuju ke kedai mana................ semuanya dah cuba.


INI LAH HIDANGAN MAKAN MALAM

YANG BERAT2 TU

JOM MAKAN

Sambil menonton kekalahan Choon Han, hidangan ini pun selesai


IBU GURU MASIH DI SINI.......................MASIH TERASA KEKALAHAN DI TANGAN NEGARA MATAHARI TERBIT SEMALAM............... OK NAK SAMBUNG TENGOK BERGU KEDUA PULAK

18 comments:

Misz_zana'85 said...

Hmm...main macam tak bersemangat je semalam..

iBu...gUru said...

zana,
hmm............cam x hargai jer pnonton kat stadium tu

Misz_zana'85 said...

tu la pasal, tak tau ke, ada peminat sanggup ambik cuti nak bagi sokongan padu gi stadium. Sekurang2nya kena tunjuk semangat tu. haisyh

iBu...gUru said...

zana
skrang kita hafiz plak.....adakah sejarah smalam berulang.......

kak Erna said...

ibu guru..tak ape..kerana badminton punya pasal..ibu guru kena masak..caman pun masakan dan hidangan ibu guru..pak andeh mesti berselera menghadapinya..air tangan isteri..

pak long said...

salam buat ibu...
sedap jugak manu tu....kalau tambah ikan belanak masam..lagi best..

penjejak maya said...

salam,

terliur nengok sambal ikan bilis tu..

ibuintan said...

salam ibu guru,
best nasi lemak tu, makan malam yang berat,
ibuintan pulak bakar ikan sampai terbakar terus bahana badminton, nasib baik menang kalau tak paneh ati ni...

iBu...gUru said...

salam kak erna
pak andeh tu x cerewet msk apa pun x pa........sdap jer dia makan

iBu...gUru said...

salam pak long
belanak masam pekena ngan pulut ka ubi kayu rebus ka.......baru x nampak org lalu blakang

iBu...gUru said...

salam p. maya
mai la rumah ........ibu buat spesel punya

iBu...gUru said...

salam ibu intan
ikan bakar........... mkn tengahari dgn air asam..... huh sedap nyer tapi jgn sampai hangus................. bila hafiz menang baru lega...........

haslina said...

sodapnyer tu kak..berat sungguh tu...

betul tu semua aktiviti di hold dulu...demi negara demi badminton...

Tokan said...

saya sronok singgah k blog puan...trima kasih sudi lawat k blog saya. Slmt Hr Guru...

iBu...gUru said...

salam haslina
mmg berat tu, skali skala mkan nsik malam..............jarang mkn kalau mkn pun sebelum pukul 7

iBu...gUru said...

salam tokan
tq. sudi singgah blog ibu......... lain kali dtg la lagi....tq skali lagi...... awal wish for hari guru

Ezad said...

nasib baik, makanan tue sedap. ek.. kal0 x abis kene lambung kat tv.. sbb Chonn han Kalah..

iBu...gUru said...

apa pun ezad dah punah semua.........jadi tuan rumah je lah