Saturday, 19 February 2011

VAN MILO MAI ...........





Teringat waktu sukan sekolah pada tahun-tahun awal 70an dan 80an.
Inilah lagu yang dimainkan waktu kawad kaki rumah-rumah sukan.
Habis saja kawad kaki, semua serbu van MILO dan sempat ambil 2 cawan tapi kena pandai buat muka innocent.
Yang hairannya sampai sekarang milo yg dibancuh oleh Nestle di van tu lagi sedap dari sendiri bikin...

IBU GURU MASIH DI SINI................. DI ZAMAN SEKOLAH SAMPAI KE KOLEJ MEMANG ATLET .......... SEKARANG DAH PENCEN, TAPI MASIH SEORANG PEMINAT SUKAN HINGGA SEKARANG.

6 comments:

ainnoraini said...

assalamualaikum...
saye dari dulu hingga sekarang dah beranak 4 ni...mmg peminat setia milo...somi selalu ckp mcm tak de air lain nak minum...

selamat malam ibu guru...

Insan Marhaen said...

IM memang suka join kawad. Masa di SM Anderson dulu, takkan lepas peluang untuk berkawad kreatif bila time cikgu tak masuk kelas..

sal said...

bikin sendiri dah selalu buat, sedap pun jadi tak sedap..

tapi milo van tu dtg sesekali, tak sedap pun jadi sedap krn berebut2 minum...

teringin cerita zmn dulu2 tuh..manis ye

kak Erna said...

assalam ibu guru..anak pun ada bagitahu..
van milo pun ada lagi datang kesekolah..

ummu said...

assalam ibu Guru
wah bestnya dapat bersukan
bersenam untuk eksihatan kan kak

maiyah said...

assalam..
hahaha sy tringt dlu ngelat bila nk ambik milo.. siap ulng 2/3 kali :D