Monday, 15 March 2010

ALAH AMBOI AMBOI.................

Malas nak menulis
Mari kita layan lagu ni
Sedap juga





IBU GURU MASIH DI SINI............. SUKA DENGAR LAGU-LAGU CAM NI...... TAK SAKIT KEPALA

9 comments:

pak long said...

salam buat ibu guru...
fuhh..memang best lagu ni...
nanti nak donlod lagu ni...
amboi..amboi...amboi...klassss cikgu

Cikgu Lin said...

weh....ini lagu org Pahang ni....kat kereta azami asyik pasang lagu ni je...

iBu...gUru said...

salam pak long
best kan... download la
pak long..... pasang dlm keta
masa p dan balik sek.

iBu...gUru said...

salam linda
x tau plak lgu org pahang
selalu dengaq kat radio klasik...
sedapkan lagu ni.....

Erna said...

salam ibu guru..ingatkan ibu guru..tak minat lagu2 macam ni..muda lagikan...kalau akak, memang suka sangat lagu2 macam ni..tak sakit telinga..tak sakit kepala...muzik tak bedentum bedentam..he he..
klasik nasional lah..pilihan sejak dulu..

Shieda said...

best2x..sy pun suka lagu nih!! ada banyak lagi lagu2 nyanyian Roslan Madun ni!! sy anak pahang..hehehhe

iBu...gUru said...

salam erna,
x muda la, tah2 ibu yg kakak
dah ada anak bujang.
rajin juga jelajah youtube cari
lagu yg sesuai ngan jiwa.... samalah
kita .........Klasik nasional

iBu...gUru said...

salam shieda,
lagu org pahang cik gu lin kata,
bukan org pahang pun minat.........
ni kan pula org pahang.dah dgr dah 2, 3 lagu roslan madun... kna burn jugalah........

zulkbo said...

salam..
cam kenal jer video tu??
he he..sesama lah menikmatinya
memang sedap di dengar..