Tuesday, 2 March 2010

MODUL 4

DAH SIAP.............

Tapi baru satu kelas masih ada lima kelas.
Masih ada waktu untuk menyiapkan modul 4 kerja kursus
tingkatan 3.



Semua ini adalah hasil kerja kelas 3R1
hasil kerja pelajar perempuan

Ini pun hasil kerja pelajar perempuan, cantik dan kemas



Pelajar2 saling bersaing untuk mendapatkan hasil kerja yang memuaskan
dan mendapat markah yang baik


Produk ini hasil tangan pelajar lelaki pulak ,boleh tahan juga
tak mahu kalah dengan pelajar perempuan



comel dan menarik sudah tentu hasil kerja pelajar perempuan




IBU GURU MASIH DI SINI...................AKAN HABISKAN SUKATAN SEBELUM BULAN JULAI. INSYA-ALLAH...............

15 comments:

TUKANG KATA said...

ibu guru mengajar kemahiran hidupkah?pengkhususan apa ya?saya suatu ketika dulu tidak berapa minat dengan subjek ni..hehe..

maiyah said...

mmg kreatif, sy suka le bab bertukang camni masa dolu2 ngee tp bajar x bape pndai

pak long said...

salam buat ibuguru..
kita nak beli la hasil kerja tu...

SIREH JUNJUNG said...

SAlam Ibu Guru.. boleh le tempah utk kabinet deco deco kan...

Cikgu Lin said...

Cantik projek anak murid hang....anak aku punya projek duk ada kat bawah meja bilik guru aku tak siap-siap. Tak tahulah bila dia nak sambung buat...KH hari Jumaat asyik ada program je...minggu ni ada sambutan Maulidur rasul plak.

Erna said...

ibu guru..tak sangka kan..cantik..pelajar pompuan pun pandai bertukang skarang ni

a kl citizen said...

assalammualaikum

dah siap hasil kerja budak2 tahun ni?
wah hebat tul

iBu...gUru said...

salam tukang kata
memang opsyen KH

iBu...gUru said...

salam maiyah
bebudak ibu pun bukan smuanya kreatif

iBu...gUru said...

salam pak long
slalunya klas2 dpan ni amik blk
projek depa ni

iBu...gUru said...

salam nenek
isk3x nek ni buat malu ibu jer.......

iBu...gUru said...

salam cik gu lin
stayback sehari leh siap la tu

iBu...gUru said...

salam cik gu lin
stayback sehari leh siap la tu

iBu...gUru said...
This comment has been removed by the author.
iBu...gUru said...

salam cik gu KL
tu baru 1 klas, 5 klas lagi blum siap