Saturday, 3 July 2010

ESOK CUTI...........REHATKAN MINDA



SANTAI-SANTAI PETANG JUMAAT
KAT PIZZA HUT


Sabtu & Ahad
Cuti
Nak rehatkan minda
Nak lupakan seketika apa yg memberatkan kepala
LUPAKAN SEKETIKA
sekolah ! kelas ! relief ! pelajar ! buku latihan !


Happynya dapat berjumpa semula Santa


Apa jer yang diceritakan oleh Che Mah ni............. mesti gossip
menarik ni........ tengok Ita tu senyum jer........


kekenyangan............... tengok tu sampai tak habis spegetti tu


Yang kiri tu ustazah Norita dan disebelahnya tu cikgu Habshah
cik gu kimia kat sekolah ibu pun kekenyangan juga


Santa...... cikgu Fizik tapi dah tukar dari sekolah ibu& Kathrine...... cikgu English
tersenyum jer ........kekenyangan la tu


Enam orang jer....... tengokla meja tu ........ penuh.
tengok mat salleh kat meja sebelah makan salad jer.............
mesti terfikir juga mat salleh tu............
macam ni ka orang Malaysia makan.
TAPI
Bukan semua orang Malaysia cam ni................
Enam orang tu jer



" DOGGY BAG "


IBU GURU MASIH DI SINI............................. HARI ISNIN BERMULALAH SEMULA JADUAL HARIAN YANG KADANG-KADANG MEMBOSANKAN DAN KADANG-KADANG YANG MENGEMBIRAKAN................. TAPI SELALUNYA ..........

6 comments:

kak Erna said...

ibu guru..yang enam orang tu pun..bukan selalu..sesekali je..tak pe..teruskan...

Rozali said...

Assalamualaikum Ibu Guru

macam tu cikgu nak lupakan seketika yg memberatkan kepala
kena makan makan ye
tapi jangan makan banyak2
nanti... tak muat baju
he he

Wassalam

Insan Marhaen said...

berat tugas guru ya. masa rehat beratkan perut pula...

iBu...gUru said...

salam kak erna
betul tu................ skali sekala jer. itu pun sebab nak jumpa kawan..........

iBu...gUru said...

salam atuk rozali
boleh beli baju baru.........batik. boleh jana pendapatn org ganu.....tolong menolong

iBu...gUru said...

salam IM
mmg bila cuti mmg nak cuti betul2........ tak mau ingat apa2 pasal keja ....... mkn tu agenda utama bila jmpa kawan.masing2 ada story