Sunday, 11 July 2010

MINGGU VOTEK

Minggu lepas Jabatan Teknik Dan Vokasional mengadakan
Minggu Votek peringkat sekolah
Semua panitia di bawah Jabatan Teknik dan Vokasional terlibat
Berbagai pertandingan diadakan

Antaranya:


Menggubah Sirih Junjung

Jom layan pic kat bawah ni rehatkan minda dan cuci mata

Berbakat juga anak-anak didik ibu ni........... ada juga pelajar lelaki
yang mengambil bahagian



Menghias Tudung Saji

Jom tengok ni pulak
menarik juga


Kreatif nya mereka


Cantik .......... hasil kerja pelajar tingkatan 1

Boleh tahan juga bakat anak-anak ni
dapt siapkan dalam masa yang ditetapkan


IBU GURU MASIH DI SINI...................... BERBANGGA DENGAN HASIL KERJA PELAJAR.........

8 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ibu Guru

kalau di hasah betul2
boleh buat duit tuu
jadi pengubah hantaran

Wassalam

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, ni hasil kerja murid ke ibu guru, cantiknya, minta izin nak save gambar ni buat contoh. Terima kasih.

Hany Gallery said...

A'kum. caantiknya hasil kerja tangan. Ini yg buat saya excited ni. Boleh klu nak belajar?

kak Erna said...

salam ibuguru..cantiknya..rasa macam tak percaya pulak..murid tingkatan satu yang buat..
sungguh kreatif dia orang tu kan..mesti pelajar2 ibu guru mempunyai minat yang mendalam ..barulah..dapat hasil yang cantik2 macam ni..terpikat sungguh..

iBu...gUru said...

salam atuk rozali
selalunya atuk budak yg pandai dalam akademik.......... dia lah juga yg boleh dlm ko-kurikulum .....dan semestinyalah dipilihnya akademik ..... sebagai hobi boleh la

iBu...gUru said...

salam lipislady
x de masalah ....... save jerlah. tima kasih krn sudi singgah kat sini

iBu...gUru said...

salam hany
tima kasih ............ kena masuk kelas kemahiran hidup la tu.......... aktiviti persatuan je tu..... utk budak2

iBu...gUru said...

salam kak erna
pertandinan tu terbuka kepada semua pelajar, tapi ramai yang masuk pelajar ting 1 - 3. saya pun tak sangka budak2 ni berbakat. yg saya paling saya suka pertandingan membuat kerabu.... beraneka jenis kerabu..... yg kita tak pernah buat pun ada....