Tuesday, 1 March 2011

ANAK ............ ANAK

Baru
sem 4................ 4 sem

lagi,
entah2 hilang semua rambut ayahanda yang hitam berkilat tu



Baru jer settle 2 saman dia......
Sabtu perbaharui road-tax & insurans kereta dia......
Baru balik dari bank bayar bayaran bulanan kereta dia......

Baru kira-kira nak lelap mata.......

Dapat SMS dari My Bujang
" ayah ibu jangan lupa bank in tau... lebih sikit nak beli buku "



IBU GURU MASIH DI SINI................ HAI ANAK ...... ANAK , BEZANYA KITA SEMASA MENJADI PELAJAR ........... APA PUN JANGAN BERKIRA DENGAN ANAK




12 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Ibu Guru

Insyaallah
ada keredoan..menghasilkan yg terbaik

Wassalam

pak long said...

salam buat ibu...
macam tu la duit yg kita dapat...banyak jalan keluaqnya...yang kita suap kemulut sendiri tu la betui duit kita..yg lain bukan duit kita kan ibu..

Insan Marhaen said...

hat tu saman bawa untung di masa depan..takpa!

ainnoraini said...

demi anak kite sanggup buat ape sajekan...

rase mcm tak sampai hati jer...bile permintaanye tak dpt ditunaikan..

iBu...gUru said...

salam atuk ....... itulah harapan ayah dan ibu.

iBu...gUru said...

salam pak long..... org kata duit macaam ayaq. kalau la ayaq macam duit kering apa sungai kerian

iBu...gUru said...

salam IM ......... untung ? Baru jer settle 10 saman

iBu...gUru said...

salam Ain........... betul tu. Tambah2 kalau dia kata " tinggal RM2 jer ibu ...."

missgee said...

Buk,
10 saman??
Make sure lepas nie ingakan "dia"
bawa keta dengan penuh berhemah :)

iBu...gUru said...

salam missgee............ bapaknya 6, ibuknya 2, bujangnya 2...... semua bisa jadi 10 dong....

MulutPayau said...

Assalamualaikum Ibu Guru...
Kalau boleh semua prmintaan anak ingin kita tunaikan...tetapi ia brgantung pada keadaan dan kemampuan kita.....

SAMAN>>>wajib bayar!!!rela dalam terpksa..hehehe...

Kakzakie said...

Amat berbeza anak yg punya ibu-bapa berkemampuan dgn anak yg lahir dari ibu-bapa tak berkemampuan.

Syukurlah anak memperolehi apa yg dikehendaki....